fredag 25 februari 2011

Så var man igång....

Här tänkte jag skriva lite tankar och kåserier blandat med recept. Bakar och lagar mat gör jag ju ständigt, fotograferar och skriver likaså. Så varför inte kombinera detta på en blogg. Recepten som jag testar är ofta mer eller mindre kända recept som jag modifierat. Författaren till ursprungsreceptet kommer givetvis anges, i den mån denne är känd. Ibland är det lite klurigt att veta vem som var först med grundreceptet, men har jag tagit det från en kokbok kommer det givetvis att stå. Har du tips att komma med eller kanske egna recept som du tycker jag borde testa, hör av dig.

På bloggen kommer jag också tipsa om och länka till sidor med köksprylar, kokböcker och andra matbloggar och hemsidor.

1 kommentar:

  1. spännande, ska bli roligt att läsa om dina köksäventyr! :-)

    SvaraRadera